Fanfare Magazine Home Page

IssuesBook ReviewsCollectionsFeature ArticlesThe Hall of FameLabelsReviewersThe Want Lists

ComposersConductorsEnsembles and OrchestrasInstrumentalistsPerformersSingers

InstrumentsVocal RolesVoicesSACDsJazzSoundtracks Shows and PopVideo

All Performers

a

b

c

d

e

f

g

h

i

j

k

l

m

n

o

p

q

r

s

t

u

v

w

x

 

y

z

 





 

Performer: Cyril Auvity

BONONCINI, GIOVANNI BATTISTA: Quando Parli. Barbara ninfa ingrata. Alle sue pene intorno. Ecco Dorinda il giorno. Sinfonias (Review by James A. Altena)

tenor 

CAMPRA: Gli strali d’amore (Review by Barry Brenesal)

Lelio 

CHARPENTIER, MARC-ANTOINE: Chaconne, H467 (Review by J. F. Weber)

tenor 

CHARPENTIER, MARC-ANTOINE: Epitaphium carpentarii. Les stances du Cid. Celle qui fait tout. Aupres du feu. Veux-tu, compère Grégoire. Beaux petits yeux. Ruisseau qui nourrit. Orphée descendant aux enfers (Review by J. F. Weber)

tenor 

CHARPENTIER, MARC-ANTOINE: In Nativitatem Domini Canticum, H416 (Review by Brian Robins)

haute-contre 

CHARPENTIER, MARC-ANTOINE: Messe de Minuit, H9 (Review by Brian Robins)

haute-contre 

CHARPENTIER, MARC-ANTOINE: Non, je ne l’aime plus. Amour, vous avez beau redouble. Rendez-moi mes plaisirs. Oiseaux de ces bocages. Quoi! je ne verrai plus (Review by J. F. Weber)

tenor 

CHARPENTIER, MARC-ANTOINE: Percé jusques au fond du cœur. Que je sens de rudes combats. Pére, maîtresse, honneur, amour. Aupres du feu l’on fait l’amour. Ruisseau qui nourrit dans ce bois. Non, non je ne l’aime plus. Sans frayeur. Rendez-moi mes plaisirs. Amour, vous avez beau redoubler mes alarmes. Ah, qu’ils sont courts les beaux jours. Rentrez trop indiscrets soupirs. Retirons-nous, fuyons (Review by Barry Brenesal)

tenor 

CHARPENTIER, MARC-ANTOINE: Tristes deserts (Review by J. F. Weber)

tenor 

CHARPENTIER, MARC-ANTOINE: Vocal works (Review by J. F. Weber)

tenor 

COUPERIN, FRANÇOIS: Les Nations (Review by Barry Brenesal)

tenor 

DESTOUCHES: Callirhoé (Review by Barry Brenesal)

Agenor 

DURÓN, SEBASTIÁN: Coronis (Review by Raymond Tuttle)

Proteo 

LAMBERT, CONSTANT: Ma bergère. Vos mépris chaque jour (Review by Barry Brenesal)

tenor 

LULLY: Amadis (Review by Barry Brenesal)

Amadis 

LULLY: Armide (Review by Barry Brenesal)

Le Chevalier Danois 

LULLY: Armide (Review by Barry Brenesal)

Un Amant Fortuné 

LULLY: Atys (Review by James A. Altena)

Morphée 

LULLY: Bellérophon (Review by Barry Brenesal)

Bellérophon 

LULLY: Bellérophon (Review by Barry Brenesal)

Shepherd 

LULLY: Persée (Review by Brian Robins)

Persée 

LULLY: Proserpine (Review by Barry Brenesal)

Alphée 

LULLY: Psyché (Review by James A. Altena)

Amour jeune homme 

LULLY: Psyché (Review by James A. Altena)

Mercure 

LULLY: Psyché (Review by James A. Altena)

Vertumne 

MOREL: Tombeau de Mademoiselle (Review by Barry Brenesal)

tenor 

PURCELL, HENRY: King Arthur (Review by Michael Ullman)

countertenor 

RAMEAU, JEAN-PHILIPPE: Les Indes galantes (Review by Daniel Morrison)

Tacmas 

RAMEAU, JEAN-PHILIPPE: Les Indes galantes (Review by Daniel Morrison)

Valère 

RAMEAU, JEAN-PHILIPPE: Platée (Review by Bertil van Boer)

Mercure 

RAMEAU, JEAN-PHILIPPE: Platée (Review by Bertil van Boer)

Thespis 

 

Our Advertisers
About Fanfare / Contact Us
Advertise in the Fanfare Archive
Finding Titles of Musical Works


NOT TO BE MISSED!

Reviews and interviews
Just click and read!