|
Performer: Michèle Lagrange BERLIOZ: La Mort d'Orphée—Monologue et bacchanale pour ténor, choeur de femmes, et orchestre (1827)Herminie—Scène lyrique pour soprano et orchestre (1828). La Mort de Cléopâtre—Scène lyrique pour soprano et orchestre (1829) La Mort de Sardanaple—Cantate pour ténor, choeur d'hommes, et orchestre (1830) (Review by Adrian Corleonis) | soprano | BERLIOZ: La Mort d'Orphée—Monologue et bacchanale pour ténor, choeur de femmes, et orchestre (1827)Herminie—Scène lyrique pour soprano et orchestre (1828). La Mort de Cléopâtre—Scène lyrique pour soprano et orchestre (1829) La Mort de Sardanaple—Cantate pour ténor, choeur d'hommes, et orchestre (1830) (Review by David Johnson) | soprano | BERLIOZ: La Mort de Sardanaple—Cantates du Prix de Rome (Review by Adrian Corleonis) | soprano | BERLIOZ: La Mort de Sardanaple—Cantates du Prix de Rome (Review by David Johnson) | soprano | BERLIOZ: L’Enfance du Christ (Review by Adrian Corleonis) | Marie | JANÁČEK, LEOŠ: The Cunning Little Vixen (Review by Arthur Lintgen) | His Wife/Owl | POULENC, FRANCIS: Stabat Mater. Salve Regina. Litanies à la Vierge Noire (Review by J. F. Weber) | soprano | PROKOFIEV, SERGEI: The Love for Three Oranges (Review by Barry Brenesal) | Fata Morgana | PROKOFIEV, SERGEI: The Love for Three Oranges, op. 33 (Review by Peter J. Rabinowitz) | Fata Morgana | PROKOFIEV, SERGEI: The Love for Three Oranges, op. 33 (Review by Peter J. Rabinowitz) | soprano |
|
NOT TO BE MISSED!
Reviews and interviews Just click and read!
|